شعر در مورد وفای به عهد

شعر در مورد وفای به عهد,شعر در مورد وفای به عهد کودکانه,شعر در مورد وفای به عهد از حافظ,شعری در مورد وفای به عهد,شعری کودکانه در مورد وفای به عهد,شعر بچه گانه در مورد وفای به عهد,شعر درباره وفای به عهد,شعری درباره وفای به عهد

شعر در مورد وفای به عهد

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد وفای به عهد برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

پیش ما رسم شکستن نبود عهد وفا را

الله الله تو فراموش مکن صحبت ما را

قیمت عشق نداند قدم صدق ندارد

سست عهدی که تحمل نکند بار جفا را

شعر پیری , شعر در مورد پیری , شعر درباره پیری , شعر در وصف پیری

شعر در مورد وفای به عهد

عهد با زلف تو بستم خدا می داند

سر مویی نشکستم خدا می داند

شعر باغ , شعر در مورد باغ , شعر درباره باغ , شعر در وصف باغ

شعر در مورد وفای به عهد کودکانه

من این عهدی که با موی تو بستم

به مویت گر سر مویی شکستم

شعر رویا , شعر در مورد رویا , شعر درباره رویا , شعر در وصف رویا

شعر در مورد وفای به عهد از حافظ

دلم ز بهر چه با طره تو بندد عهد

که هندواست و به یک موی بشکند میثاق

شعر پدر و مادر , شعر در مورد پدر و مادر , شعر درباره پدر و مادر , شعر در وصف پدر و مادر

شعری در مورد وفای به عهد

در کیش سر زلف که هم عهد شکست

زنار توان بستن و پیمان نتوان بست

شعر غذا , شعر در مورد غذا , شعر درباره غذا , شعر در وصف غذا

شعری کودکانه در مورد وفای به عهد

ای که دل برکندی از پیمان یاران قدیم

گاه گاهت یاد باید کرد از عهد و داد

شعر بی وفایی , شعر در مورد بی وفایی , شعر درباره بی وفایی , شعر در وصف بی وفایی

شعر بچه گانه در مورد وفای به عهد

ندانستم که مه رویان به عهد خود نمی پایند

از آن عهد و از آن پیمان پشیمانی ، پشیمانی !

شعر امام حسن , شعر در مورد امام حسن , شعر در وصف امام حسن , شعر درباره امام حسن

شعر درباره وفای به عهد

عهدم همه با پیر مغانست هلالی

گر با دگری عهد نبستم ، چه توان کرد ؟

شعر کوچه , شعر در مورد کوچه , شعر درباره کوچه , شعر در وصف کوچه

شعری درباره وفای به عهد

من هشیار با مستان ندارم روی بنشستن

که می گویند بشکن عهد و بی شرمیست بشکستن !

شعر فکر کردن , شعر در مورد فکر کردن , شعر درباره فکر کردن , شعر در وصف فکر کردن

شعر درباره ی وفای به عهد

هر چند پسند همه خلقی ز لطافت

اینت نپسندیم که در عهد نیایی

شعر فاصله , شعر در مورد فاصله , شعر درباره فاصله , شعر در وصف فاصله

شعر حافظ در مورد وفای به عهد

دل با همه آشفتگی از عهده برآمد

هر عهد که با زلف پریشان تو کردم 

شعر کعبه دل , شعر در مورد کعبه دل , شعر درباره کعبه دل , شعر در وصف کعبه دل

شعر درباره وفای به عهد کودکانه

دل درو بستیم و از ما در گسست

عهد نشکستیم و از ما بر شکست

شعر تلاش و کوشش , شعر در مورد تلاش و کوشش , شعر درباره تلاش و کوشش , شعر در وصف تلاش و کوشش

شعر کودکانه درمورد وفای به عهد

چه نیکو روی و بد عهدی که شهری

غمت خوردند و کس را غم نخوردی

شعر فراق , شعر در مورد فراق , شعر درباره فراق , شعر در وصف فراق

شعری از حافظ در مورد وفای به عهد

یاد باد آنکه به قصد خون ما

عهد را بشکست و پیمان نیز هم

شعر فرشته , شعر در مورد فرشته , شعر درباره فرشته , شعر در وصف فرشته

لطیفه در مورد وفای به عهد

سالها عهد وفا بست ولی آخر کار

عهد بشکست و جفا کار شد افسوس ، افسوس !

شعر قدر نشناسی , شعر در مورد قدر نشناسی , شعر درباره قدر نشناسی , شعر در وصف قدر نشناسی

لطیفه درباره وفای به عهد

منال ای بلبل از بد عهدی گل

که تا بودست خوبی ، بی وفا بود

شعر امام حسین , شعر در مورد امام حسین , شعر درباره امام حسین , شعر در وصف امام حسین

شعر کودکانه در مورد وفای به عهد

کجا شد عهد و پیمان را چه کردی ؟

امانت های چون جان را چه کردی ؟

شعر امام سجاد , شعر در مورد امام سجاد , شعر درباره امام سجاد , شعر در وصف امام سجاد

شعر کودکانه درباره وفای به عهد

سست عهدی که بدو عهد مودت بستم

ترسم آخر که به سختی شکند پیمان را

شعر قدر یکدیگر را دانستن , شعر در مورد قدر یکدیگر را دانستن , شعر درباره قدر یکدیگر را دانستن , شعر در وصف قدر یکدیگر را دانستن

شعری درباره ی وفای به عهد

یارب این نامه که آورد که از هر شکنش

بوی جان پرور آن عهد شکن می آید

شعر ماه خرداد , شعر در مورد ماه خرداد , شعر درباره ماه خرداد , شعر در وصف ماه خرداد

شعر کودکانه درباره ی وفای به عهد

پیر پیمانه کش من که روانش خوش باد

گفت پرهیز کن از صحبت پیمان شکنان

شعر گیسو , شعر در مورد گیسو , شعر درباره گیسو , شعر در وصف گیسو

شعر کوتاه دربارهی وفای به عهد

با تو اخلاصم دگر شد بس که دیدم نقض عهد

من که در آتش نگردانم عیار خویش را

شعر نگاه , شعر در مورد نگاه , شعر درباره نگاه , شعر در وصف نگاه

شعر سعدی در مورد وفای به عهد

مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم

هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم

شعر ثریا , شعر در مورد ثریا , شعر درباره ثریا , شعر در وصف ثریا

شعر وفای به عهد

تو عهد کرده ای که کشانی به خون مرا

من جهد کرده ام که به عهدت وفا کنی

شعر گذشته , شعر در مورد گذشته , شعر درباره گذشته , شعر در وصف گذشته

شعر وفای به عهد کودکانه

تو را با من نه عهدی بود ز اول

بیا بنشین بگو آن را چه کردی ؟

شعر گذشت , شعر در مورد گذشت , شعر درباره گذشت , شعر در وصف گذشت

شعر وفای به عهد

با آنکه زو دلخسته ام، خود را بر او بربسته ام

چون عهد او را بشکسته ام، خواهم که پیمان بشکند

شعر قلب , شعر در مورد قلب , شعر درباره قلب , شعر در وصف قلب

شعر وفای به عهد و پیمان

این همه جور و جفا و مکر و دستانش ببین

وآنهمه پیمان و شرط و عهد و میثاقش نگر

شعر یاد خدا , شعر در مورد یاد خدا , شعر درباره یاد خدا , شعر در وصف یاد خدا

شعر درباره وفای به عهد

من ندانستم از اول که تو بی مهر و وفائی

عهد نابستن از آن به ، که ببندی و نپائی

شعر یار , شعر در مورد یار , شعر درباره یار , شعر در وصف یار

شعر در وفای به عهد

تا ز عهد حسن تو آوازه شد در شرق و غرب

آسمان با عشق بازی عهد و پیمان تازه کرد

شعر وطن , شعر در مورد وطن , شعر درباره وطن , شعر در وصف وطن

شعر کوتاه وفای به عهد

گداختم ز جفا تا وفا به عهد تو کردم

بلی نتیجه ی عهد تو، وفای من است این

شعر باران , شعر در مورد باران , شعر درباره باران , شعر در وصف باران

شعری درباره وفای به عهد

آن ماه در مهد آمده ، کام مرا شهد آمده

من باز در عهد آمده ، او از سر پیمان شده

شعر ورزش , شعر در مورد ورزش , شعر درباره ورزش , شعر در وصف ورزش

شعر در مورد وفای به عهد

گر شما را طاعت است و زهد و تقوی و ورع

باک نیست چون دوست اندر عهد و در پیمان ماست

شعر بچه , شعر در مورد بچه , شعر درباره بچه , شعر در وصف بچه

شعر درباره ی وفای به عهد

قرار این بود کز پیمان و عهد من نتابی رو

به هیچ انگاشتی عهد و قرارم ، این چنین باشد

شعر ماه فروردین , شعر در مورد ماه فروردین , شعر درباره ماه فروردین , شعر در وصف ماه فروردین

شعر در مورد وفای به عهد کودکانه

هر عهد که بستم من ، بشکست دل شیدا

دل رأی دگر دارد من رأی دگر دارم

شعر کافه , شعر در مورد کافه , شعر درباره کافه , شعر در وصف کافه

شعر درباره وفای به عهد کودکانه

با سر زلف شکن در شکنش عهد مبند

که بدین واسطه ما بی سرو سامان شده ایم

شعر چپ دست ها , شعر در مورد چپ دست ها , شعر درباره چپ دست ها , شعر در وصف چپ دست ها

شعر کودکانه درمورد وفای به عهد

ای دل ، ای دل مهر آن مه ورز و ایمان تازه کن

سر بنه در پای جانان عهد و پیمان تازه کن

شعر حج , شعر در مورد حج , شعر درباره حج , شعر در وصف حج

شعر کودکانه برای وفای به عهد

برنخیزد ناله ای از ما رهی

عهد الفت با خموشان بسته ایم

شعر چاپلوسی , شعر در مورد چاپلوسی , شعر درباره چاپلوسی , شعر در وصف چاپلوسی

شعر راجع به وفای به عهد

در عهد بتان آنچه وفا بود نمودیم

در عالم عشق آن چه بلا بود کشیدیم

شعر جوانی , شعر در مورد جوانی , شعر درباره جوانی , شعر در وصف جوانی

شعری در مورد وفای به عهد

مگو پیمان و عهدم استوار است

که در پیمان شکستن استواری

شعر بهشت , شعر در مورد بهشت , شعر درباره بهشت , شعر در وصف بهشت

شعری کودکانه در مورد وفای به عهد

سست عهد و سرد مهرند این رفیقان همچو گل

ضایع آن عمری که با این سست عهدان سر کنی

شعر چرخ گردون , شعر در مورد چرخ گردون , شعر درباره چرخ گردون , شعر در وصف چرخ گردون

شعر بچه گانه در مورد وفای به عهد

عهد کردی که وفا پیشه کنی ، جهد بکن

تا بدانم که درین عهد وفایی بودست

شعر جدایی , شعر در مورد جدایی , شعر درباره جدایی , شعر در وصف جدایی

شعر در مورد وفای به عهد از حافظ

ای که با ما وعده ها کردی خلاف

از وفا و عهد و پیمانت ملاف

شعر جاده , شعر در مورد جاده , شعر درباره جاده , شعر در وصف جاده

شعر کوتاه درباره وفای به عهد

عهد همه بشکستم در بستن پیمان

دامن مکش از دستم ، دست من و دامانت

شعر چهره زیبا , شعر در مورد چهره زیبا , شعر درباره چهره زیبا , شعر در وصف چهره زیبا

شعر کوتاه دربارهی وفای به عهد

از جفا تا او چهار انگشت بود

از وفا تا عهد صد فرسنگ داشت

شعر چای , شعر در مورد چای , شعر درباره چای , شعر در وصف چای

شعر کوتاه در مورد وفای به عهد

تو دوری و من در فراق تو زنده

زهی سست عهد و زهی سخت جانی

شعر دختر , شعر در مورد دختر , شعر درباره دختر , شعر در وصف دختر

لطیفه درباره وفای به عهد

عهد و پیمان تو با ما و وفا با دگران

ساده دل من ، که قسم های تو باور کردم

شعر دختر , شعر در مورد دختر , شعر درباره دختر , شعر در وصف دختر

لطیفه در مورد وفای به عهد

باز ترک عهد و پیمان کرده بود

کشتن ما بر دل آسان کرده بود

شعر استاد , شعر در مورد استاد , شعر درباره استاد , شعر در وصف استاد

شعر حافظ در مورد وفای به عهد

تنها نه همین دلبر من عهد شکن شد

با هر که دم از مهر زدم ، دشمن من شد!

شعر باد , شعر در مورد باد , شعر درباره باد , شعر در وصف باد

شعری درباره ی وفای به عهد

مرا با توست پیمانی ، تو با من کرده ای عهدی

شکستی عهد یا هستی بر آن پیمان ؟ نمی دانم

شعر یاد دوست , شعر در مورد یاد دوست , شعر درباره یاد دوست , شعر در وصف یاد دوست

شعر کودکانه درباره ی وفای به عهد

دلی بستم به آن عهدی که بستی

تو آخر هر دو را با هم شکستی

شعر آرامش , شعر در مورد آرامش , شعر درباره آرامش , شعر در وصف آرامش

شعر در وصف وفای به عهد

عهد و پیمان فلک را نیست چندان اعتبار

عهد با پیمانه بندم شرط با ساغر کنم

شعر آفتاب , شعر در مورد آفتاب , شعر درباره آفتاب , شعر در وصف آفتاب

شعر وفا به عهد

فریب مردمی صائب مخور از چشم پرکارش

که از بهر شکستن عهد و پیمان تازه می سازد

شعر آینه , شعر در مورد آینه , شعر درباره آینه , شعر در وصف آینه

شعر درباره وفا به عهد

ترا که نرگس مخمور و زلف مهپوشست

وفا و عهد قدیمت مگر فراموشست ؟!

شعر دروغ , شعر در مورد دروغ , شعر درباره دروغ , شعر در وصف دروغ

شعر در مورد وفا به عهد

تیر خم رب، خطا ندارد

آن چوب خدا، صدا ندارد

در آتش هجر تو بسوزد

آن کس که به عهد، وفا ندارد

شعر خبر خوش , شعر در مورد خبر خوش , شعر درباره خبر خوش , شعر در وصف خبر خوش

شعر کودکانه در مورد وفا به عهد

اتل متل توتوله       حسن خانِ کوچوله،
یک عهد محکمی بست       گرفت کتابی به دست
به عهد خود وفا کرد        فوراً شُکر خدا کرد
زرنگی رو خبر کرد       از تنبلی حذر کرد
بخون، بخون شد آغاز      شد اخم‌های او باز
کتاب‌هارو قطار کرد        از تنبلی فرار کرد
از حرف‌های معلم        شد از گذشته نادم
از تنبلی فرار کرد       جداً که خیلی کار کرد
با نمره‌های عالی      با دست پُر نهایی
قبول شد آخر سال        شد از قبولی خوشحال!

شعر یتیم نوازی , شعر در مورد یتیم نوازی , شعر درباره یتیم نوازی , شعر در وصف یتیم نوازی

شعر درباره ی وفا به عهد

وفا نکردی و کردم، خطا ندیدی و دیدم

شکستی و نشکستم، بُریدی و نبریدم

بجز وفا و عنایت، نماند در همه عالم

ندامتی که نبردم، ملامتی که ندیدم

وفا نکردی و کردم، بسر نبردی و بردم

ثبات عهد مرا دیدی ای فروغ امیدم؟

شعر حسود , شعر در مورد حسود , شعر درباره حسود , شعر در وصف حسود

شعر راجب وفا به عهد

وفا در عهد و در پیمان نکردیم
خدا را یاد با ایمان نکردیم
چگونه از خدا خواهیم درمان
که دردی از کسی درمان نکردیم؟

شعر حرف و عمل , شعر در مورد حرف و عمل , شعر درباره حرف و عمل , شعر در وصف حرف و عمل

تا عهد تو دربستم، عهد همه بشکستم
بعد از تو روا باشد نقض همه پیمان‌ها

شعر حماقت , شعر در مورد حماقت , شعر درباره حماقت , شعر در وصف حماقت

شعری در مورد وفای به عهد

هر شب اندیشه دیگر کنم و رای دگر

که من از دست تو فردا بروم جای دگر

بامدادان که برون می‌نهم از منزل پای

حسن عهدم نگذارد که نهم پای دگر

شعر خاطره , شعر در مورد خاطره , شعر درباره خاطره , شعر در وصف خاطره

شعری در مورد وفای به عهد کودکانه

کرده‌ای عهد که بازآیی و ما را بکشی
وقت آنست که لطفی بنمایی، بازآ

شعر خانواده , شعر در مورد خانواده , شعر درباره خانواده , شعر در وصف خانواده

شعری در مورد وفای به عهد از حافظ

جز نقش تو در نظر نیامد ما را

جز کوی تو رهگذر نیامد ما را

خواب ارچه خوش آمد همه را در عهدت

حقا که به چشم در نیامد ما را

شعر دنیا , شعر در مورد دنیا , شعر درباره دنیا , شعر در وصف دنیا

شعری بچه گانه در مورد وفای به عهد

من ندانستم از اول که تو بی مهر و وفایی

عهد نابستن از آن به که ببندی و نپایی

دوستان عیب کنندم که چرا دل به تو دادم

باید اول به تو گفتن که چنین خوب چرایی

شعر دنیا , شعر در مورد دنیا , شعر درباره دنیا , شعر در وصف دنیا

شعری درباره وفای به عهد

تا تو بودی در شبم، من ماه تابان داشتم

روبروی چشم خود چشمی غزلخوان داشتم

حال اگر چه هیچ نذری عهده دار  ِ وصل نیست

یک زمان پیشآمدی بودم که امکان داشتم

شعر دست , شعر در مورد دست , شعر درباره دست , شعر در وصف دست

شعری درباره ی وفای به عهد

وقتی از چشم تو افتادم دل مستم شکست

عهد و پیمانی که روزی با دلت بستم شکست

ناگهان- دریا! تو را دیدم حواسم پرت شد

کوزه ام بی اختیار افتاد از دستم شکست

شعر بخت و اقبال , شعر در مورد بخت و اقبال , شعر درباره بخت و اقبال , شعر در وصف بخت و اقبال

شعری حافظ در مورد وفای به عهد

با هرکه توانسته کنار آمده دنیا

با اهل هنر؟ آری! با اهل نظر؟ نه!

بد خلقم و بد عهد زبانبازم و مغرور

پشت سر من حرف زیاد است مگر نه؟

شعر دوست داشتن , شعر در مورد دوست داشتن , شعر درباره دوست داشتن , شعر در وصف دوست داشتن

شعری درباره وفای به عهد کودکانه

عهد بشکستی و من بر سر پیمان بودم    

شاکر نعمت و پرورده احسان بودم

چه کند بنده که بر جور تحمل نکند    

بار بر گردن و سر بر خط فرمان بودم

شعر یزد , شعر در مورد یزد , شعر درباره یزد , شعر در وصف یزد

شعری کودکانه درمورد وفای به عهد

بی‌وفا می‌خواندم ، آن بی‌وفا پیداست کیست

من به مهرش می‌دهم جان ، بی‌وفا پیداست کیست

شعرهایی در مورد تولد

به سلامتـــی همه ی ♥ متولدین ماه مـــهـــر ♥ کــــه ……

از پاکـیشــون دوستــــی شـــروع میشـــه

از صـداقتشـــون دوستــــی ادامــه پیدا میکنــه

و از وفـــاشـــون دوستــــی پایانـــی نـــداره…

پس حداقل باید دوستاشـــون قدرشونـــو بدونن…

یعنـــــی می دونـــن؟؟؟؟!

عمرا اگه بدونن…

شعری درباره ماه محرم

الحق که به ما درس وفا داد حسین (ع)

هر چیز که داشت بی‌ریا داد حسین (ع)

یعنی که تأملی کنید ای یاران !

آن هستی خود زکف چرا داد حسین (ع)

پیش ما رسم شکستن نبود عهد وفا را

پیش ما رسم شکستن نبود عهد وفا را الله الله تو فراموش مکن صحبت ما را

قیمت عشق نداند قدم صدق ندارد سست عهدی که تحمل نکند بار جفا را

گر مخیر بکنندم به قیامت که چه خواهی دوست ما را و همه نعمت فردوس شما را

گر سرم میرود از عهد تو سر بازنپیچم تا بگویند پس از من که به سر برد وفا را

خنک آن درد که یارم به عیادت به سر آید دردمندان به چنین درد نخواهند دوا را

باور از مات نباشد تو در آیینه نگه کن تا بدانی که چه بودست گرفتار بلا را

از سر زلف عروسان چمن دست بدارد به سر زلف تو گر دست رسد باد صبا را

سر انگشت تحیر بگزد عقل به دندان چون تامل کند این صورت انگشت نما را

آرزو میکندم شمع صفت پیش وجودت که سراپای بسوزند من بی سر و پا را

چشم کوته نظران بر ورق صورت خوبان خط همیبیند و عارف قلم صنع خدا را

همه را دیده به رویت نگرانست ولیکن خودپرستان ز حقیقت نشناسند هوا را

مهربانی ز من آموز و گرم عمر نماند به سر تربت سعدی بطلب مهرگیا را

هیچ هشیار ملامت نکند مستی ما را قل لصاح ترک الناس من الوجد سکاری

شعر در مورد وفای به عهد